»V Pesmi ptic v drevesnih krošnjah me je še posebno nagovoril kompleksni odnos med pripadnikoma dveh generacij in s tem dveh svetov, ki mi je omogočil zasesti dva tenkočutna igralca – Marijano Brecelj in Urbana Kuntariča, s katerima zmeraj rada sodelujem.«
»V nove, svobodnejše ustvarjalne razmere je stopila skupaj z mlajšo generacijo igralcev, ki so prinesli neforsirano, včasih bolj minimalistično, predvsem pa bolj realistično filmsko igro.«
»Filmski režiserji pričakujejo, da bo igralec v oblikovanje filmskega lika vložil tudi veliko osebne prezence, kar pa ni dovolj. Marijana Brecelj ima močno prezenco.«
»Marijana Brecelj sodi v generacijo, ki je izkusila različne faze slovenske kinematografije, in lahko birekli, da je kot igralka resnično zaživela, ko so se ustvarjalni odnosi pri filmu sprostili, kajti Marjancaje sproščena, odprta in zato neprimeren material za režijsko diktaturo.«
»Ker jo lahko povabiš na odprto morje - priznala bo, da jo je strah, a bo šla s tabo.«
»Stara sem bila trinajst let in s to filmsko izkušnjo se je odprla moja najstniška fantazija. Vse se mi je odprlo.«
»Nikoli nisem razmišljala o sebi kot filmski igralki, potem pa sem prebrala zapise v knjižici in se nenadoma zavedela, koliko igralskih vlog je za mano.«
»Velik zdrs Tine Kosi je, da je eni do dvema generacijama igralcev onemogočila, da bi se razvili kot igralci.«
»V družbah industrijske moderne sta se zgodili predvsem dve veliki spremembi v odnosu med generacijami: za nove generacije ni dovolj, da si samo pridobijo znanje predhodnic, da sprejmejo tradicijo, ampak morajo preseči starejše generacije, če se hočejo potrditi. Vsaka nova generacija v sodobni družbi želi biti inovativna, izvirna. Ta pritisk dodatno vzpostavlja medgeneracijske napetosti.«
»Naš odnos s Kitajsko je eden najkompleksnejših, a tudi eden najpomembnejših.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju